Mycket men samtidigt ingenting.

Längesen jag hörde av mig här. Förra veckan efter att jag kom hem från Stockholm satt jag bara och skrev på min hemtenta, som var ganska svår faktiskt. Vet inte alls hur det gick men förhoppningsvis får jag ett G iaf. Stella tog med mig på p3 live session här i Göteborg också där Mattias Hellberg och Junip spelade live. Jag fixade även en ny iphone4s som jag precis har börjat använda och ihelgen jobbade jag som vanligt. Hade även köttbonanza hemma hos familjekomppisar till familjen McFaul vilket var mycket trevligt. Slutade med för mycket vin och öl så vi hamnade på Publik, Stearin och Yaki-Da.
Igår blev det även spontankonsert på Brew House som jag, Aron och Joel blev medbjudna på. Det var Aloe Blacc som spelade, trevligt söndagshäng men ganska dålig spelning faktiskt.
Den här veckan känns som det blir mycket läsa, göra inlämning och spela skivor på Yaki-Da på Överfeeling på onsdag. Kan bli skoj!!
/Madlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0