Jul och inte allt för mycket pepp

Senaste veckan har bestått av att ligga hemma alldeles för mycket, ha för mycket dötid och ha för mycket tid över att tänka och få ångest över livet. jaja sånt som händer. Hoppas på att jag inte ska vara lika deppig den här veckan som kommer. Om man bortser från att jag varit bitter och deppig så har jag också spelat skivor på yaki-da med Jacob och Viktor vilket var väldigt roligt, Ätit middag hemma hos Arons Farmor, Hängt på Yaki-Da med Daniella när Aron spelade skivor, jobbat lördag och söndag och ätit supergod hamburgare på Rover och nu sitter jag hemma och ska göra en snabbstädning och fixa lite julmysigt här hemma så gott det går med några ljus och glögg.
/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0