Arons Dj-skola!

Aron har lånat hem två skivspelare och en mixer så han har dj-skola med mig så jag kan utvecklas jag med inom mina dj-skills eftersom man inte hinner lära sig så mycket när man spelar inför dansgolv hela tiden. Självklart blir jag iretterad och arg emellanåt men så himla kul att lära sig mer! Vi måste lätt köpa hem två spelare inom en snar framtid!
Annars har jag varit i skolan idag, hängt med Hanna från jobbet, shoppat byxor och tröja på secondhand och hängt hemma och djat! Nu är jag så trött att jag ser i kors så borde verkligen gå och lägga mig i tid någondag. Man kanske borde gå ut och ta en springrunda imorgon, känner mig som en stor tjock padda nuförtiden. bläää Det här med att plugga var verkligen INGEN bra idé. haha
/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0