People Say...





Lite fler bilder från världens kortaste fest-fest, jag fick tydligen för mig att fota ungefär 50bilder medans jag sprang runt och dansade. Det var ju kul. Haha. Den låten som spelades i övrigt är så sjukt jävla bra, tror deras skiva kommer bli riktigt grym!! Fibes alltså!
Nu är det måndag, sitter och försöker börja plugga. Jag har blivit så jävla kass på att plugga så det är helt sjukt. haha har tappat allt, fyfan. Men nu innan jullovet borde jag försöka få undan så mycket som möjligt innan jag får fler tentor nu i veckan. Buhuuuu.
Annars var helgen lugn, jag har ju knappt något liv längre så jag har varit hemma rätt mycket, sen har jag hängt med Simon och varit på Koloni som är en klubb där ÅÄÖ spelade, Nicolai Dunger och Jari Happalainen mfl. Det var bra! Sen var jag på glöggfest i svenska grammofonstudion som också var grymt!
Jag ska börja träna den här veckan hoppas jag, jag och Aron var på introduktion igår till gymmet, verkar rätt kul ändå. Dock är jag nojjig för att göra fel. haha bland alla muskelknuttar...jaja

Nu- plugga! /Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0