Julafton, juldagen och annandagen






Julafton har varit och det har även juldagen och annandagen. Jag har haft det fint, eller nja...OK har jag haft det. jag är ju inget fan av julen, jag gillade den förr i tiden men inte längre. Det blir alltid så hetsigt och kaosigt och jag vet inte vad...Vi har iaf spelat skivor, jag spelade på strand i söndags vilket var sjuktkul. Efter det hamnade vi på underbron och kom inte hem förns tidigmorgon. Sen i måndags spelade jag och Karin på DebaserSlussen på våran klubb. Wild at heart och Simian Ghost spelade live. Dom var sjukt bra! Nu mår man som man förtjänar igen efter några dagars hårt arbete, höhö. Aja snart är det ett nytt år, hoppas det nya året blir lyckligt. Vi får väll se.

/Madlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0