Dagen innan



Jahapp, julafton imorgon. Jag vet inte, det känns som att jag nästan är den enda som inte är super exalterad över att det ska bli julafton. Men jag får väll vara glad då, bättre det än att ha ångest, typ. Jag har handlat dom sista klapparna idag, köpt en julgran med mamma och handlat en himla massa mat. Bor hos mamma nu när jag är i Stockholm, fint men också konstigt och lite jobbigt. Jag trivs ju så himla mycket bättre i Stockholm än i Göteborg. Jag gillar ju Stockholm så mycket, men jag gillar ju Aron också så vad gör man inte. Jag ger det ungefär 6månader till, trivs jag inte då heller tar jag med mig min kära man oavsett vad han säger och flyttar hit eller till något annat ställe. ajaaaaaa...fyfan nu är det på spåret, hejsvejs.

/Madlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0