Och fest.


foto:felicia Granath

Idag är det lördag..om någon missat det. Känns som att jag skulle kunnat missat det...hmmm igår var iaf en superduperkväll eller något i den stilen. Vi var hemma hos oss och åt middag. Jag Ebba Magnus och Karin. Efter det gick jag Ebba och Magnus till Strand för att såklart gå på bästa klubben CLub Killers. Jag dog när Fibes Chris spelade..han spelade liksom Miike Snow- Animal. Så ni kanske förstår att jag faktiskt dog. Efter det och efter att både jag och Mange fått i oss lite för mycket så bestämde vi oss för att åka till Pluto och kolla och hänga med Bye Bye Bicycle och med Olle såklart. Pluto alltså, vilket ställe! Jag vet bara att jag hela kvällen försökte samla ihop pengar till öl sen vet jag inte vad jag gjorde. Men öl fick jag och jag fick bli medlem i bye Bye Bicycle också. Jag är deras tamburin tjej från och med nu. Frågar är bara om dem minns att vi bestämt det här? jag hoppas på det iaf. haha min dröm är ju att va med i ett band och stå på scen. Ehh jaja. Idag har jag levt fast ändå inte. Jag och Olle har promerat suuuppperr långt. Nää men ganska långt, det var trevligt. Jag gillar att promenera, sen har vi ätit fantastisk mat och även haft melodifestivalen kväll med familjen Kirchmeier. Jag har aldrig kollat på melodifestivalen innan, men varför vann inte Salem? Sverige är dumma i huvudet. På riktigt. Och den där snubben som hade skrivit den där Annas låt var också dum i huvudet. Liksom "hur kommer det gå för den här låten nu?" - "öööööööhhh det vet väll inte jag". OH orka. haha

Nu ska vi kolla på luftslottet som sprängdes. yes

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0