Beach House



Foto1: Myspace.com/beachhousemusic foto2: Jag

Ett litet tips bara! Beach House spelar på Debaser Slussen på lördag den 27februari. Jag brukar inte gilla "svår musik" i vanliga fall, eller gillar och gillar men jag brukar ha svårt för det men Beach House är faktiskt riktigt bra. I like!
Jag hoppas dock inte att dem börjar spela jättesent för jag vill hinna till Telefonplan och Klubb Audiofon! Känns som MaddeKarins andra hälft.
Men iaf Beach House på lördag är planen, jag kommer gå dit med min kära vän Frida. Vissa vänner träffar man dagligen och hörs med ofta och vissa vänner är bara sånna som man vet alltid finns där. Man behöver inte ha hörts på flera månader men när man väll hörs så är allt som vanligt. Frida och jag är lite sånna vänner, vi ses och hörs i perioder. Kan bero på att man aldrig vet var Frida håller hus eller vad hon gör också men nu vet jag iaf att hon är fast i Uppsala en längre tid så det känns ju bra. haha

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0