six feet under

Ja alltså igår var ju en intressant kväll, jag och Felicia åt mat och drack tequila och drinkar hemma hos mig redan klockan åtta, bara den starten på kvällen bådade inte gott men vi kom iaf fram till strand tillslut där vi mötte upp Karin och hennes systerdotter Anna. Det var väldigt kul att hon följde med,haha lilla gulle tjejen. Those Dancing Days spelade och det var grymt, dem är grymma. jag höjde dem till skyarna med en tår från ögat (?!?!) haha fråga mig inte...jag blir så känslosam när jag är full vet ju alla. men iaf så träffade jag massa folk jag kände och det var en bra kväll enda tills jag bestämde mig för att följa med några till spybar..haha varför liksom? Men jaja när man väl kom dit så var det ju exakt som man tänkt sig, sjukt mycket folk så man knappt kunde röra sig och 10000personer man kände. Helt sjukt många faktiskt men det var kul. Jag pratade mest med Signe, det var så längesen jag träffade henne och sedan tog vi en taxi tillsammans till skrapan där jag insåg att jag gett nycklarna till porten till olle så jag fick ringa och väcka Karin. Sen stod jag i kanske 30min och berättade för Karin om hela kvällen medans hon sov tror jag. Jättekonstigt. Fick iaf en hamburgare av Olle när han kom hem från jobbet. jaja det var en kul kväll iaf.

Idag har jag jobbat, sjukt jobbig dag. var så trlött och seg.
Vet ni? Jag har fått six feet under säsong 1 av Olle i påskpresent idag, så himla bra. älskling <3




/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0