Magic Numbers

Diskussion med Olle om Magic Numbers efter som vi ska gå och se dem imorgon på Strand så pratade vi lite om dem.

Madde: - hur många ggr har du sett magic numbers?
Olle: - fyra ggr, en av gångerna åkte jag ju ner till köpenhamn och kolla på dem!
Madde- haha fan vad nördigt, varför det? (han hade ju liksom sätt dem 100ggr till och så mycket gillar olle inte dem)
Olle- Men jag var ju ung (helt seriöst)
Madde- hahahaah va? du är ju ung nu!!!!!
Olle- ??? ja men oooooooh

hahahah så jäkla kul att olle dödsseriöst säger att han var ung, haha. som om han var 30år nu och tänkte tbx på den gamla goda tiden, jaja jag tyckte det var kul!


Foto: Olle Kirchmeier

/Madde

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag fattar!

2008-12-19 @ 20:20:07
Postat av: Anonym

det var väl en rolig grej vadfan :(

2008-12-20 @ 16:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0