Love actually

haha det är kul att jag går in på min egna blogg hela tiden bara för att se ifalll Karin kanske har blivit helt ändrad och lagt upp flera inlägg men nää det är som vanligt här på bloggen, jag skriver 10 karin skriver ett. (jag skriver bara det här för att jag villl att Karin ska skriva mer och oftare så att Karin själv ser det och tänker oooooh nu ska jag skriva mer och oftare inlägg)

Jaja, över till något annat, Magic Numbers spelningen blev av tillslut och jag som aldrig har sett dem tidigare kunde inte annat än älska dem, herregud alla måste gå och se dem, aaa faktiskt ALLA, dem är ju fantastiska. Värt band att se iaf och sen är dem så gulliga också..lite pluffsiga och sådär. Dem delade ut godis till alla också..som dem köpt på ICA haha, knäppt.
Nu har jag iaf varit hemma hos Olle och kollat på Love actually med hans familj, mysig film det där ju. Sista jag såg den var jättelänge sen. Nu när jag kollat klart inser jag att jag verkligen behöver kolla min syn, får så himla ont i ögonen, jag borde verkligen göra det snart men jag orkar ju inte. Usch..jag har verkligen ont.


Jag lämnar datorn nu och beger mig till sängen för att läsa nya ELLE jag köpte idag.

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0